Organisatie | Falck Safety Services |
Functie | Marketing- en Communicatiemanager a.i. |
Periode | januari - mei 2017 |
Aan alles komt een einde, ook aan een rampzalige opdracht!
Tijdens deze opdracht stond de brandweer regelmatig voor de deur, zaten mijn suede laarzen vol met bluswater en stond ik op een touwladder tegen een scheepswand, 6 meter boven de Noordzee, 20 km uit de kust.
Brandweerlieden voor de deur, dat was tijdens deze opdracht goed nieuws: klanten! Die laarzen vol bluswater? Dat kwam door een losgeschoten brandslang van Libische cursisten op het trainingsterrein. Die touwladder? Eenvoudig een bedrijfsbezoekje.
Bij een organisatie die mensen traint in het omgaan met rampen, is de definitie van ‘business as usual’ net een tikje anders dan normaal.
Het is er een zalige plek voor rampen!
Als interim geweldig om mee te maken.
Tijdens de opdracht heb ik mijn specialisatie in strategie versterkt door het ontwikkelen van een Strategisch Marketing & Communicatieplan. Verder heb ik de website verbeterd, foldermaterialen ontwikkeld, een Direct Mail campagne verzorgd en de deelname aan een beurs geregeld. Het aantal volgers op zowel LinkedIn als Facebook is in 4 maanden met 8% gestegen.
De opdracht werd door de opdrachtgever positief beoordeeld!