Effectieve communicatie

TV-commercials, print advertenties, online adverteren, social media.... de mogelijkheden om uw product of dienst onder de aandacht te brengen zijn eindeloos. Uw budget is dat niet. U wilt een onderbouwde keuze kunnen maken. Potential heeft ervaring met het inzetten en evalueren van zowel offline als online communicatie. Weet wat de kosten zijn en de effectiviteit. Wat past bij uw doelgroep en organisatie. Zo kunt u met uw budget een maximaal resultaat halen!

Potential is tijdens een groot aantal opdrachten verantwoordelijk geweest voor de communicatie. Onderstaand daarom alleen de opdrachten waarbij sprake is geweest van grote campagnes of communicatie projecten.


DELTA NV: Online communicatie

Een nieuwe website voor DELTA in plaats van een groot aantal verschillende websites. Een grote investering, een groot project. Potential nam het initiatief en was samen met collega verantwoordelijk voor het opstellen van de business case en de documenten voor de besluitvorming. Nadat het project twee keer eerder was afgewezen, werd het nu goedgekeurd. Potential was vervolgens verantwoordelijk voor de keuze van het CMS en andere aspecten rondom de realisatie van de nieuwe website. Lees meer>>

DELTA Energie: Channelmanager sales

DELTA maakt gebruik van een groot aantal verkoopkanalen, zowel offline als online. Kanalen als SEO, SEA, Gmail en Facebook advertising, Outbound calling en E-mail marketing. Potential heeft een strategisch verkoopplan opgesteld waarin de kosten en sales van alle offline en online verkoopkanalen met elkaar zijn vergeleken. Informatie die het eenvoudiger maakt om te bepalen of kanalen wel of niet worden ingezet. Voorgesteld is een investering in een nieuw online verkoopkanaal. Ook dit voorstel was twee keer eerder afgewezen. Nu werd het plan goedgekeurd en kon gestart worden met het project. Lees meer >>
 

FCB: Manager Communicatie afdeling

Gedurende een jaar is een afdeling van 6 personen aangestuurd. Uitdaging was het realiseren van een soepel lopende afdeling met een maximale output. Om dit te bereiken zijn de medewerkers intensief gecoacht, door middel van wekelijkse individuele gesprekken. Magazines zijn gemaakt, de website is aangepast, Direct Mail is verstuurd. CRM-systeem Microsoft Dynamics is geïmplementeerd. Lees meer>>

ING / Postbank: Senior Communicatie Manager

Grote multi-mediale campagnes zijn gecoördineerd bestaande uit TV- en radio commercials, print en Direct Mail. Een strategisch communicatieplan is opgesteld. Lees meer>>

Essent: Manager afdeling Marketing Communicatie

Een nieuwe afdeling Marketing Communicatie is opgezet. De afdeling was verantwoordelijk voor TV-commercials, radio en print campagnes en het magazine Thuis. Potential was eindverantwoordelijk voor een budget van 13,5 miljoen euro. 

Geïnteresseerd wat Potential voor u kan betekenen?

Neem contact op