Communicatiemanagement

Offline en online!

Welke vorm van communicatie levert de meeste omzet op? Hoe kan een organisatie het communicatiebudget het beste besteden?

Potential heeft ervaring met zowel offline als online communicatie. Het schrijven van een communicatieplan, het hands-on ontwikkelen van communicatie middelen, het coördineren van een multi-mediale campagne en het evalueren na afloop. Voor een groot aantal organisaties in een groot aantal branches. Wilt u gebruik maken van deze kennis?

Dit kan door het volgen van de cursus 'online strategie', het inhuren van Potential als Interim Communicatie Manager of als Manager van de afdeling (Online) Communicatie. Grote, bekende organisaties zoals DELTA, Essent en ING gingen u voor!

Potential heeft ervaring met de volgende online communicatiekanalen:

  • SEO: Hoger scoren in Google
  • SEA: Google Adwords
  • Affiliate marketing: toegepast als adverteerder en als publisher
  • E-mail marketing: hands-on is gewerkt met systeem Tripolis en Microsoft Dynamics.
  • LinkedIn: opzetten zakelijke pagina ed
  • Facebook advertising
  • Pinterest
  • Gmail advertising
  • Google Analytics
  • Print-to-web technologieën, zoals oa Layar
  • Augmented Reality

 
Daarnaast heeft Potential ervaring met het briefen en coördineren van grote, multi-mediale campagnes met een combinatie van print, direct mail, radio en TV-commercials. Zoals deze commercial voor de Postbank/ING.

 

Potential heeft daarnaast ervaring met het opzetten van een nieuwe afdeling, het realiseren van een cultuur verandering naar een klantgerichte organisatie, medewerkers motiveren en coachen....

Ervaring in een groot aantal organisaties en afdelingen maakt dat snel wordt doorzien hoe processen lopen en welke interventies een afdeling soepeler en effectiever laten functioneren. Daar wordt iedereen blij van!

Meer weten?